...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Bongaa Icy liikenteessä!


 Bongaa Icy liikenteessä
Kun seuraavan kerran näet autoja, ole tarkkana! Katso rekisterinumeroita ja kirjaimia. Minä olen nähnyt jo monta kertaa auton, jonka rekkarissa on " ICY ". Katsele sinäkin siis autoja tarkkaan, jos vaikka näkisit Icyn liikenteessä. Sitten voit sanoa muille Winx-faneille: "Minäpä näinkin Icyn liikenteessä!"
Joka kerta kun näet Icy-rekkarin, klikkaa päivityksen alta "Maaginen"-rastia tai kirjoita halutessasi kommentti.

Oletko "nähnyt" Icyn liikenteessä?

Olen poistanut laskurit, sillä ne lakkasivat toimimasta. Edellisessä laskurissa oli ollut 27 klikkausta.
Muistathan olla rehellinen, niin on hauskempaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti