...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Kömmähdyksiäni tietokoneen kanssa :D




Täällä on siis kaikenlaisia mokia/kömmähdyksiä, mitä minulle on käynyt tätä blogia tehdessä tai muuten vain ollessani koneella. Huom. uusin moka tulee aina alimmaiseksi, joten joudut kelaamaan sivun alas. Sori! ^^'


1. Huolimattomuusvirhe XD
  Kun kirjoitin itsestäni esittelyä tälle sivulle, ajattelin laittaa siihen alkuun, että olen ollut Winx-fani jo ainakin 6 vuotta. Kun painoin numeroa 6, se ei aluksi ottanut sitä, joten painoin sitä uudestaan, ja lopulta huomasin, että tekstissä lukikin:"Olen ollut Winx-fani jo ainakin 66 vuotta." Se nauratti aluksi hirveästi. Onneksi älysin virheen ja ehdin huomata sen ajoissa! Olisi noloa, kun joku luulisi minua yli 66 vuotiaaksi... XD

2.Tämä ei kyllä aluksi ollut yhtään hauskaa... Olin tehnyt tänne yhden testin, joka oli tosi pitkä. Siinä oli 18 kysymystä. Sitten painoin vahingossa jotain, ja koko juttu katosi ilman tallennusta. Piti kirjoittaa koko juttu uudestaan. Uutta testiä lyhensin sitten.

3. Tämä moka sattui minulle joskus puoli vuotta sitten. Olin kirjoittamassa johonkin chattiin ( kai näillä sivuilla) tai johonkin Winx-vieraskirjaan. Kun kirjoitin nopeasti nimimerkkini Superpupu998, huomasin, että olin vahingossa kirjoittanut Superpuu998 . Onneksi huomasin kirjoitusvirheeni ajoissa ja ehdin korjata tilanteen! Hehe! xD
Eli tänne osioon kirjoittelen kaikkia hassuja mokia, mitä minulle on käynyt esim. näiden sivujen tekemisessä.
Nyt lavalta nöyrästi poistuu:

Custom Glitter Text

Voisihan se olla ihan käytännöllinen nimimerkki... xD


4. Tämä moka tapahtui minulle 2.6.2012, kun kirjoitin päivityksiä Stella-lootaan (nyt kun kirjoitan tätä, on 21.6.2012). Kirjoitin siihen:
"Moi kaikille! Nyt on 2.1.2012 ja päivittelen, kun alkoi kesäloma! " 
Vasta pari viikkoa myöhemmin eräs IRL-kaverini kommentoi minulla Skypessä: "Ai, alkoko sulla kesäloma jo 2.1.2012? :D" Ihmettelin ensin, kunnes huomasin, että olin kirjoittanut päivitykseen, että kesälomani olisi alkanut 2.1. vaikka se alkoi 2.6. Ja teksti oli komeillut blogissani ainakin jotain 2 viikkoa xD Sen ymmärrän, jos olisin vahingossa kirjoittanut 2.5. tai 2.7., sillä 5 ja 7 ovat 6:n vieressä, mutta että 2.1??!!!? Se on niin kaukana kuutosesta... xD Melko aikaisin olisi kesälomani alkanut... xD Nyt olen korjannut virheen.

5. Kokosin tähän vanhoja päivityksiä, jotka naurattavat ainakin minua. Silloin kun päivitin ne, en vielä oikein osannut tehdä kaikkia juttuja, joten päivitykset ovat hassuja. :D


11.6.2011
"Tämä on uusi WinxClub-blogi, tervetuloa! :) Moi kaikille Winx-faneille! :)Aloitin tänään viimeinkin tämän Winx-blogin, josta olen aina haaveillut. :DOlen ollut Winx-fani jo yli 6 vuotta.  En osaa vielä ladata kuvia jne. mutta harjoittelen koko ajan ja toivon, että saisin lukijoita. :)Kunhan vain jaksatte odottaa,niin tänne tulee vielä kaikkea kivaa Winx-juttua. :)" Joo, hyvin alkaa: "En osaa vielä ladata kuvia jne." eli en oikein osannut alussa mitään. :D No, onhan se ihan normaalia, että kun aloittaa jonkin asian, ei sitä heti voi osata.
12.6.2011
"Tänään laitoin tänne kävijälaskurin, äänestyksiä ja vieraskirjan. Äänestykset eivät ikävä kyllä toimi, en tiedä miksi. Kävijälaskuri ja vieraskirjakin ovat vähän hassusti, kun koodit jostain syystä näkyvät... Jos joku osaa, niin saa neuvoa ja auttaa!
   Nyt uusia kuvia ja animaatioita!"
17.6.2011
"Poistin Äänestyksiä-osion, sillä ne eivät toimineet (en osaa linkittää koodeja oikein jne.) Yritän myöhemmin ehkä uudestaan." Jos teitä kiinnostaa, niin en saanut koodeja toimimaan siksi, etten älynnyt laittaa niitä koodinäkymään. XD Muistan, kun koko etusivuni oli ihan sekaisin ja kaikki koodit näkyivät siinä tekstien päällä... XD
Myöhemmin:
"JEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Sain äänestysten linkit viimeinkin toimimaan!!! JEE!!!
;D   ;))))))))"
(Korjaus 14.4.2013: Joo, en siis yhtään ylireagoinut siitä innosta, että sain äänestykset viimeinkin toimimaan. :D)

Ilo ei kauaa kestänyt:
26.6.2012
 "Suunnitelma epäonnistui :(
 Moi kaikille! Luulin keksineeni hienon jutun: World-tekstinkäsittelyohjelmalla voisi muokata kuvien kokoa ja kopioida ne sieltä Vuodatukseen. Mutta nyt sitten huomasin, ettei se toimikaan! Kaikki kuvat katosivat. :(  Älkää siis ihmetelkö, jos näette joissain osioissa paljon kuvia, jotka eivät toimi. Pitää sitten vaan poistaa ne kuvat... :( "

Jostain syystä nämä naurattavat minua. :D

6. Tämän mokan kirjoitin 27.6.2013. Alkoi todella ärsyttämään, sillä tajusin vasta tänään, että sivujeni syntymäpäivä olisi ollut 11.6. Olin silloin pianoleirillä sen koko viikon ajan, mutta silti... Sen jälkeen kun tulin leiriltä, olen käynyt suunnilleen joka päivä koneella katsomassa tätä blogiani ja etusivullakin lukee, että olen tehnyt nämä sivut 11.6. Ja silti unohdin! Tämä on jotenkin ironista... XD






(Paitsi tuskin kukaan nyt haluaisi hävetä ja kopioida minun mokiani... Ainakaan sitä Superpuu-juttua! :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti