...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Pelastetaan Winx-lehti!

Hei kaikki Winx-fanit! Löysin Ellyn Winx-sivuilta tämän kamppanjan, jonka avulla yritämme parhaamme mukaan pelastaa Winx-lehden.

Anime%204-normal.jpg

Eli jos haluatte, että Winx-lehden julkaiseminen jatkuisi vielä Suomessa, noudattakaa kuvan ohjeita. Tämä on tärkeää kaikille Winx-faneille!
   Itse olen tilannut lehteä vuodesta 2007 asti ja vuoden 2006 lehden minulla on Taikapokkareina. Odotan Winx-lehteä innolla joka kuukausi! Se on kuukauden kohokohta! Vaikka aamulla väsyttäisi hirveästi mennä kouluun, ajattelen, että täytyy jaksaa, sillä koulun jälkeen pääsen lukemaan upouutta Winx-lehteä. Olen ollut Winx-fani jo yli seitsemän vuotta, ja vaikka ystäväni ihmettelevätkin, fanitukseni jatkuu yhä, vaikka olen jo kahdeksannella luokalla. Mutta mielestäni fanittamisella ei ole mitään yläikärajaa!
   Olen tilannut myös W.i.t.c.h.-lehteä, mutta senkin painaminen Suomessa lopetettiin. Lohduttauduin ajattelemalla, että onneksi tilaan Winx-lehteä. En halua, että sille käy samalla lailla kuin W.i.t.c.h.-lehdelle! Jos Winx-lehti lopetetaan, minulle ei jää enää mitään lehteä luettavaksi ja todella monet Winx-fanit pettyvät! Winx-lehdestä tulee mieleen kaikki lapsuuden hyvät muistot ja ne upeat tunteet, kun luin Winx-lehteä ja jännitin, että miten mahtaakaan käydä. Tuntuu, kuin olisin kasvanut yhdessä Winxien kanssa, sillä niin kauan olen Winx Clubia fanittanut: ajatelkaa, lähes puolet elämästäni! Jos Winx-lehti lopetetaan, miten minä voin enää kävellä postilaatikolleni ilman, että tyhjyyden ja haikeuden tunne valtaa mieleni? Kuukaudet ilman Winx-lehtiä tuntuisivat siltä, kuin olisin kadottanut palan itseäni.
   Jos joku Egmont-kustannuksen työntekijä sattumalta löytäisi ja lukisi tämän tekstin, niin minä pyydän; ÄLKÄÄ LOPETTAKO WINX-LEHTEÄ! Vaikka lukijamäärä saattaisi vaikuttaa pieneltä, meitä faneja on kuitenkin paljon! Kumpi on teistä parempi: paljon lehteä ostavia ihmisiä, jotka eivät jaksa lukea sitä loppuun asti, vai hieman pienempi määrä lehden lukijoita, jotka kuitenkin fanittavat Winx Clubia koko sydämestään? Ja pitääkö aina ajatella, että kuinka paljon saa tuloja kunkin lehden toimittamisesta? Ajattelevatko kaikki aikuiset vain rahaa? Eikö tärkeintä ole se, että lukijat ilahtuvat lukiessaan Winx-lehteä? Minusta lehden toimittamisessa on tärkeintä se, että lukijat voivat olla iloisia lukiessaan lehteä ja voivat edes yhden sarjakuvan ajaksi paeta todellisuudesta maagisiin seikkailuihin yhdessä Winxien kanssa! Minä olen todella kiireinen koulun ja harrastuksieni takia, ja olen välillä todella stressaantunut. Kuitenkin Winx-lehteä lukiessa voin unohtaa hetkeksi kaikki huolet ja murheet ja voin rentoutua! 
   Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, enkä halua sillä loukata ketään, mutta uskon kuitenkin, että monet fanit ovat kanssani samaa mieltä. Kiitän sinua, jos jaksoit todella lukea tämän vuodatukseni! :)
   

1 kommentti:

  1. Miksi Winx club lehti loppui? Mä haluaisin, että se jatkuisi. Niin kuin tv: sarja.

    VastaaPoista