...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Saatua


 Täällä on kaikkea, mitä olen saanut. Älä siis kopioi, sillä ne on annettu minulle!!
Tikoflora4ever antoi nämä, kun voitin"

Count To 100! and who will post number 100,will get a prize!


"-pelin Winx Clubin foorumissa.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage



ImageImageImageImageImageImageImageImageImage



ImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Superpupu998



Image



Täällä on palkintoja, joita voitin Sateenkaari-Winxin sivuilla olevasta tarinakilpailusta. Muista kuitenkin, että  ÄLÄ KOPIOI, kiitos!!! Sillä kuvat on tehty minulle.
Palkintoläpyskä:

Ja sitten vielä kolme glitteriä:
Stella
Stella

Layla By: Sateenkaari-Winx
Layla

Musa Glitter
Musa

Kiitos paljon, Sateenkaari-Winx! Kuvat ovat upeita ja pidän niistä todella paljon! :)



Sain nämä hienot kuvat! Kiitos paljon, amazira!
Thanks a lot, amazira!
Ensimmäisenä 2 HalloWinx-kuvaa:
Image
Image
Sitten Winx Lovix!
Image
Winx Sophix!
Image
ÄLÄ KOPIOI!!!! Kuvat olivat minulle!

Sain tämän Laylawinxin sivuilta www.laylawinx.nettisivu.org , kun löysin Piffin ja selvitin koodin.
ÄLÄ KOPIOI!!!


Tämän Tecna-jutun sain näiltä sivuilta: winx-klubi.webs.com/

Olen saanut Breeana Winxiltä tämän linkkinapin:


Olen saanut MoonSilverWinxiltä tämän tukemiskyltin:

13.10.2012
Ei siis mitään ihmeellistä, mutta olin 4. Flora´s Garden-pelissä Winx Clubin nettisivuilla. Olen ennenkin päässyt listoille. Tulokseni on helppo voittaa. Halusin vain pelata niin kauan, että saisin kuvan otettua itsestäni listalla XD Olen tuossa siis Superpupu998.



30.8.2013 
Oho, en olekaan hetkeen tätä osiota päivitellyt...
Kävin tänään NatuWinxin sivuilla ja huomasin, että hän oli tehnyt minulle kyltin. 
Superpupu998lle-normal.jpg

Kiitos todella paljon, NatuWinx!! :)) Kyltti on ihana! Stella on suosikkini Winxeistä ja tykkään lukea mangaa tosi paljon, joten mangatyylinen Stella on todella upea! Kivaa, että pidät sivuistani ja että jaksat käydä täällä. :D Ja en ole lopettamassa sivujani, joten älä huoli! :D Ja on ihanaa kuulla, että joku sanoo haluavansa tuntea minut oikeasti, sillä aika monet ovat ovat ennakkoluuloisia minua kohtaan (esim. koulussa tyypit tuijottavat silmät pyöreinä ja kuiskivat: "Oliks sillä korsetti??" tai sitten huutelevat päin naamaa, ettei sisällä paista aurinko jne. Eli tuomitsevat pelkän ulkonäön perusteella... -.-) Tämä kyltti oikeasti piristi päiväni, kiitos tosi paljon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti