...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Sarjakuva: Icyn ongelma

Tässä on tekemäni Trix-aiheinen sarjakuva.


Icyn ongelma-sarjiksen kansi


1. Trix-sarjis, ruutu 1/5




1. Trix-sarjis, ruutu 2/5




1. Trix-sarjis, ruutu 3/5




1. Trix-sarjis, ruutu 4/5



1. Trix-sarjis, ruutu 5/5


Muistakaa vielä: olen tehnyt tämän sarjakuvan aivan itse, joten älkää kopioiko!


Icyn Älä kopioi-kyltti


6 kommenttia:

  1. Kiitos! Selailin vanhoja Winx-lehtiäni ja yhtäkkiä sain inspiraation, kun näin Icyn ilman sukkia. :D

    VastaaPoista
  2. Todella kiva sarjakuva. :D Nauroin niin, että siskoni tulivat katsomaan ja klikkasin vahingossa itseni pois täältä. Olisi kiva jos tekisit lisää tämän tyyppisiä sarjakuvia. ( Että kuvat on vanhoista winx lehdistä )

    VastaaPoista
  3. Mukavaa, että tykkäsit! :) Olen suunnitellut jo uutta sarjakuvaa ja olen ottanut jo kaikki kuvatkin. Ne pitäisi enää siirtää koneella ja muokata Blingeessä. Tosin siitä sarjakuvasta tulisi tosi pitkä (muistaakseni 30 ruutua tai enemmän), joten sen tekemisessä menee aika paljon aikaa ja tällä hetkellä olen tosi kiireinen... Viimeistään kesäloman alkaessa teen sen valmiiksi. :)
    T: Superpupu (ylläpitäjä)

    VastaaPoista
  4. Nuo kuvat on varmaan lehdestä Tumma Darco,jos oikein muistan..? :) Itselläni on myös tuo lehti.

    VastaaPoista
  5. Joo, siitä ne muistaakseni ovat. :)

    VastaaPoista